Serwis
Gwarancja
Dystrybutor udziela gwarancji na czas wskazany na opakowaniu każdego z produktów. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane lub urządzenie będzie wymienione na nowe bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych licząc od daty dostarczenia urządzenia wraz z kopią dowodu zakupu do siedziby firmy. Do przesyłki musi być dołączony dokładny opis usterki i sposób jej powstania oraz dokładne dane adresowe i telefoniczne Klienta.

Reklamacje
Adres dla przesyłki reklamacyjnej:
Elmak Sp. z o.o.
Serwis gwarancyjny
Al. Żołnierzy I Wojska Polskiego 20
35-301 Rzeszówe-mail: serwis@savio.net.pl
Odstępstwa od gwarancji
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania, uszkodzeń mechanicznych, zalania płynami, odwrotnie założonych baterii.
Firma nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie pozostawione w urządzeniu akcesoria, dlatego przed wysyłką prosimy upewnić się, czy zostały z niego usunięte wszelkie własne karty pamięci, baterie, pendrive itp.
Konsultacja
W przypadku stwierdzenia wady produktu mogą Państwo również zgłosić się do punktu, w którym go zakupili i zapytać sprzedawcę o możliwość dokonania zgłoszenia gwarancyjnego za jego pośrednictwem.