Serwis i wsparcie
Dziękujemy za zainteresowanie marką SAVIO. Wierzymy w wysoką jakość naszych produktów, dlatego dokładamy wszelkich starań, by jak najlepiej spełniały Twoje oczekiwania. Przygotowaliśmy dla Ciebie obszerną sekcję F.A.Q., gdzie w łatwy sposób znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na temat danego produktu. Jeśli informacje, które się tam znajdują, okażą się niewystarczające, skontaktuj się z działem serwisu i wsparcia.
Naszą misją jest zapewnienie Ci kompleksowego i satysfakcjonującego doświadczenia związanego z korzystaniem z przygotowanych przez nas rozwiązań, dlatego zawsze możesz liczyć na szybki i profesjonalny kontakt z naszej strony.
Gwarancja
Z dumą dostarczamy klientom produkty najwyższej jakości, dlatego zapewniamy kompleksową gwarancję na wszystkie zakupione urządzenia. Dbamy o to, aby akcesoria, które trafiają w Twoje ręce, wyróżniały się jakością, bezpieczeństwem i łatwością użytkowania. W przypadku, gdy będziesz mieć problemy z obsługą naszego produktu oferujemy profesjonalne wsparcie naszych specjalistów.
Na opakowaniu każdego produktu znajdziesz informację na temat gwarancji. Jeśli w trakcie jej trwania okaże się, że urządzenie zawiera wady, usuniemy je lub wymienimy produkt na nowy w przeciągu do 14 dni roboczych, licząc od daty dostarczenia urządzenia wraz z kopią dowodu zakupu. Kiedy zdecydujesz się na wysłanie przesyłki reklamacyjnej do nas, zawrzyj w niej szczegółowy opis usterki i sposób jej powstania. Ułatwi nam to pracę oraz przyspieszy naprawę bądź wymianę na nowy, wolny od wad produkt. Nie zapomnij o podaniu swoich danych adresowych oraz numeru telefonu.